tiistai 27. tammikuuta 2015

Tuskaa

Ekat kolme viikkoa menty hyvällä draivilla. Syönnit 99% ohjetta noudattaen. Lähinnä jossain kohtaa ottanut uinnin jälkeen rahkan ja pähkinöiden lisäksi banaanin puolikkaan marjojen sijaan. Lähtöpaino 88,4 kg. Kokonaispudotus eilen (virallinen punnituspäiväni) -2,2 kg, tänään -2,6 kg. 
Nyt juuri (päivällä) on sellainen olo että hyydyn. Nukuttaa enkä jaksais alkaa laittaan ruokaa. Olen toki iloinen kanssalaihduttajien hienoista tuloksista, mutta kaipaisin niitä hienoja tuloksia itsekin. Tuskastuttaa kun pudotustahti turhan maltillinen Undecided Toisaalta, vasta vähän reilu 3 viikkoa takana ja pudotus 2,6 kg.
Olo on juuri nyt sellainen, että mielihyvin makaisin vain sohvalla, katsoisin leffaa ja mussuttaisin jotain hyvää. Onneksi aivoni kuitenkin tietävät, ettei se ole oikea ratkaisu. Eikä mun oikeestaan tee mitään ihan oikeasti mieli. Pikemminkin olen jotenkin vain niin kyllästynyt tähän laihduttamiseen. Uutuudenviehätys siis loppui. Nyt koetellaan tahtotilaa.

 
Ja löytyihän se tahtotila. Ruokailut menivät vähän sekaisin kun päätin juuri ennen ateria kakkosta, että Minähän Teen Kotitreenin, nih! Ja niin minä sitten tein, kaksi kierrosta :) Hyvä minä :) Treeni ei kulkenut ihan parhaalla mahdollisella tavalla, mutta sain kaiken tehtyä. Tai no, niitä vatsaliikkeitä ei vieläkään tullut kaikkia täyteen. Treenin jälkeen join ekan palautusjuoman. Se maistui vesikaakaolta, mutta meni alas. Jonkin ajan kuluttua söin sitten at2 + vp. Kohta vielä iltapala. Taas tuli siis hyvin iltapainotteisesti syötyä ja voi olla toki yksi syy siihen, ettei paino tipu haluamallani tavalla.
 
Mutta siis, tästä tuli lopulta ihan hyvä päivä :) Nyt olen kyllä ihan rätti, joten vedän rahkan huiviin ja hyvää yötä <3

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti